Cocktailvirksomhed bygger syv TV-studier efter pandemi-pres

INDBLIK: Coronakrisen har rykket ved danskernes onlinebevidsthed. Det har haft en massiv indflydelse på flere danske cocktailaktører, hvor digitale fredagsbarer har vundet indpas, og shakere er kommet på overarbejde i private hjem. Et af de tydeligste eksempler kan ses i en flytteaktion i Søborg.
Foto: PR / Cocktail Company
Foto: PR / Cocktail Company

Det var en grå onsdag, da Cocktail Company indtog en bygning i Søborg. For få uger siden havde den danske cateringvirksomhed sat et nyt produkt i søen – cocktailkurser på nettet – og siden var det gået stærkt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også