FødevareWatch

Cocktailfirma slår igennem i cyberspace: Forventer 10.000 gæster over julen

Selvom coronapandemien har stukket en kæp i hjulet på julefrokoster og andet socialt samvær, oplever Cocktail Company stærk interesse fra virksomheder på nettet.

Foto: PR / Cocktail Company

Mens dele af dansk erhvervsliv skyder en hvid pil efter julefrokoster og sociale arrangementer, oplever cateringselskabet Cocktail Company en stærkt stigende efterspørgsel på drinkssammenkomster i cyberspace.

Det fortæller medstifter hos Cocktail Company, Martin Wiuff, lidt over en måned efter, at selskabet lancerede en ny mulighed for online cocktailkurser. Siden er det gået stærkt, og i dag sidder virksomheden med 1500 kuverter i ordrebogen og yderligere 3000 på bedding i form af tilbud, som endnu ikke er lukket.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier