FødevareWatch

Salgsindsats æder overskud hos Njord Gin

På ét år er bundlinjen skrumpet ind til en tredjedel hos aarhusianske Njord Gin. Det sker, efter at destilleriet for første gang går ind i en aktiv salgsindsats. "Vi har været lidt mere løse i vores tilgang til mange af de traditionelle virksomhedsdiscipliner," siger direktør.

Foto: Benjamin Nørskov/JPA

Før i tiden har Njord Gin ikke solgt gin. Den er bare blevet købt.

Ifølge det aarhusianske destilleri har man simpelthen bare afsat de tusindvis af flasker til købeglade forbrugere uden et reelt behov for markedsføring fra virksomheden. I 2018 genererede det et overskud på lige under 323.000 kr.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier