FødevareWatch

Salgsindsats æder overskud hos Njord Gin

På ét år er bundlinjen skrumpet ind til en tredjedel hos aarhusianske Njord Gin. Det sker, efter at destilleriet for første gang går ind i en aktiv salgsindsats. "Vi har været lidt mere løse i vores tilgang til mange af de traditionelle virksomhedsdiscipliner," siger direktør.

Foto: Benjamin Nørskov/JPA

Før i tiden har Njord Gin ikke solgt gin. Den er bare blevet købt.

Ifølge det aarhusianske destilleri har man simpelthen bare afsat de tusindvis af flasker til købeglade forbrugere uden et reelt behov for markedsføring fra virksomheden. I 2018 genererede det et overskud på lige under 323.000 kr.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier