FødevareWatch

Philipson Wine skruer op for digital offensiv

Mens salget af vin til private buldrer af sted, er Philipson Wine i gang med at udvikle en ny hjemmeside, som skal lanceres i år. "Vi vil hele tiden gerne være foran konkurrenterne," siger direktøren, der forudser en konsolidering i branchen.

Philipson Wine-direktør forudser konsolidering i branchen, der er præget af stigende konkurrence fra mange nye aktører. Foto: PR/Philipson Wine

En af landets største vinforhandlere Philipson Wine, der har solid medvind under coronakrisen, arbejder i øjeblikket på en ny webshop, der skal erstatte den nuværende.

"Vi vil holde trit med det ypperste indenfor onlineområdet, og vi vil hele tiden gerne være foran konkurrenterne. Når onlineuniverset fylder mere og mere, så stiller det nye krav til os. Derfor er vi ved at bygge et fuldstændigt nyt website, som skal gå i luften i 2020," siger Jens Christian Milo, adm. direktør i Philipson Wine.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier