FødevareWatch

Mikkeller angriber vinmarkedet med nyt onlinesats

I et joint venture vil bryggeriet Mikkeller sammen med en erfaren spiller fra vinbranchen sælge vin på abonnement. De finder branchen kedelig og konservativ og vil bl.a. gøre op med tilbudsræset.

Michael Poulsen fra vinforretningen Vinpusheren står i spidsen for Wine Mail, der er et nyt onlinesats skabt i samarbejde med bryggeriet Mikkeller. Foto: PR/Wine Mail

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier