FødevareWatch

Facebook-besked udløste samarbejde mellem mikrobrygger og kendt destilleri

Et samarbejde med Tullamore Dew kom op at stå i det, der kan betegnes som et muntert lag. Nu håber driftsdirektøren i jysk bryghus, at samarbejdet vil bane vejen for et gennembrud på det engelske marked.

Martin Frederiksen, driftsdirektør på Randers Bryghus. | Foto: Randers Bryghus PR

En helt almindelig lørdag aften i efteråret 2017 sad driftsdirektør i Randers Bryghus Martin Frederiksen og klikkede rundt på Facebook. Ved siden af sig havde han en af bryghusets Whisky Stout, som efterhånden var drukket færdig.

"Pludselig poppede der et opslag op i mit Facebook-feed, hvor Tullamore Dew proklamerede, at destilleriet ikke længere blot ville være den bedste whisky til kaffen. De ville også være den bedste whisky til en boilermaker," fortæller driftsdirektøren.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Barkoncern: Branchen er økonomisk underdrejet

I Rekom har man ovenpå onsdagens pressemøde og dertilhørende restriktioner svært ved at forstå, hvorfor det netop er nattelivsbranchen, der skal holde igen. "Det er ikke vores målgruppe - de 18 til 40 årige, der ligger højest i statistikkerne over smittede," siger koncernens politiske direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier