FødevareWatch

Nørrebro Bryghus vil vende underskudsforretning med nytænkning

Når ølmarkedet forandrer sig, som det har gjort i de seneste fem år, må man som mindre bryggeri følge med og genopfinde sin egen position. Det mener Nørrebro Bryghus-direktør Henrik Vang, der i de seneste år har gennemført en stribe investeringer. Nu er planen at komme bredere ud.

Foto: Kurt Martin Haglund

I det foranderlige og voksende danske marked for specialøl, hvor kæmper som Carlsberg og Royal Unibrew sætter sig på en stadig større del af kagen, kræver det sit at holde gang i gærtankene og tilkæmpe sig opmærksomhed i detail- og restaurationsbranchen.

Til februar har Henrik Vang stået i spidsen for specialølbryggeriet Nørrebro Bryghus i tre år, og han har på nærmeste hold set, hvordan markedet har ændret sig, og hvordan man som mindre aktør skal skrue på mange skruer for at følge med.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Alefarm Brewing gør klar til fordobling af ølproduktionen

I 2022 skal løftet indfries til Alefarm Brewingss investorer, der postede 27 mio. kr. i bryggeriet i 2020. Og med et toptunet produktionsfacilitet er der intet, der står i vejen for en stor skalering af selskabet, mener stifter og adm. direktør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier