Nørrebro Bryghus vil vende underskudsforretning med nytænkning

Når ølmarkedet forandrer sig, som det har gjort i de seneste fem år, må man som mindre bryggeri følge med og genopfinde sin egen position. Det mener Nørrebro Bryghus-direktør Henrik Vang, der i de seneste år har gennemført en stribe investeringer. Nu er planen at komme bredere ud.
Foto: Kurt Martin Haglund
Foto: Kurt Martin Haglund

I det foranderlige og voksende danske marked for specialøl, hvor kæmper som Carlsberg og Royal Unibrew sætter sig på en stadig større del af kagen, kræver det sit at holde gang i gærtankene og tilkæmpe sig opmærksomhed i detail- og restaurationsbranchen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter