Billige afrikanske øl skal bane vejen for klodens kæmper

Mens europæiske og amerikanske forbrugere i stigende grad vender øl og alkoholiske drikke ryggen, har industrikæmperne indstillet kikkerten på det afrikanske kontinent, hvor afsætningen skal øges gennem blandt andet meget billige øl.

Den gennemsnitlige afrikanske ølkøber har ikke råd til de ølbrands, som store spillere som ABInbev, Heineken og Diageo sælger andre steder på kloden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også