Med Royal Unibrew i ryggen vil Nohrlund være verdens største cocktailbrand

Den nye strategiske samarbejdsaftale mellem Royal Unibrew og Nohrlund skal fungere som affyringsrampe for cocktailvirksomheden, der har kæmpestore ambitioner.
Foto: Nohrlund
Foto: Nohrlund

Det er knap fire år siden, at 29-årige Søren Aamand og 31-årige Anders Houmann etablerede Nohrlund med ambitionen om at skabe færdiglavede cocktails, der kan overgå de fleste frisklavede af slagsen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også