Unibrew-chef ser store muligheder i fransk sodavandsbrand

Royal Unibrew-direktør Hans Savonije ser meget frem til at få det franske Lorina-brand ind i Faxe-koncernen. Selskabet rummer stort potentiale i markeder, hvor der efterhånden ikke er ret mange sodavandsproducenter at plukke imellem.
Foto: Gregers Tycho/Jyllands-Posten
Foto: Gregers Tycho/Jyllands-Posten

Der er tryk på markedet for specialøl, men i takt med at mange større spillere har set det, har Royal Unibrew øget sit fokus på ikke alkoholiske produkter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også