FødevareWatch

Corona klar med første større produktudvikling i 25 år

Salget af to nye øl fra brandet Corona overgår allerede efter få måneder bryggeriets forventninger.

Corona Extra har længe været et stort ølhit. Men nu er to nye Corona-øl lanceret i USA. | Foto: Amy Sancetta/AP/POLFOTO/arkiv

For første gang i 25 år har Corona-brandet lanceret større nyskabelser - nemlig letøllen Corona Premier og lager-øllen Corona Familiar. Og allerede få måneder efter lanceringen overgår salget af de to nye øl bryggeriet Constellation Brands' forventninger.

Det skriver branchemediet beveragedaily.com.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

I Ovodan har man gjort æg til en global milliardforretning

Det fynske æggepulverselskab Ovodan Egg Group er markedsledende i flere lande og buldrer i disse år frem i Kina. I år har selskabet, der er ejet af Stadil-konglomeratet Thornico, en børsnotering i kalenderen, som skal fremme væksten yderligere.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier