FødevareWatch

Specialøllene tager højt hop hos Carlsberg Danmark

Generel tørst efter specialøl og bryggeriets fadølssystem sender værdien på specialøl hos Carlsberg Danmark markant op i årets første kvartal.

Foto: Jacob Ehrbahn

I løbet af årets tre første måneder er værdien af specialøl hos Carlsberg steget med hele 29,5 pct. sammenlignet med samme kvartal sidste år. Det oplyser Carlsberg til FødevareWatch, uden dog at kunne konkretisere tallet yderligere.

En gunstig cocktail mellem teknik og generel efterspørgsel er med til at sende salget op. Sådan lyder vurderingen fra Frederic Viking, der er marketingchef for Husbryggeriet Jacobsen under Carlsberg Danmark.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier