Cees 't Hart: God fart i Asien - vi har momentum i Kina

Asien har vokset sig til at være Carlsbergs næststørste region, og særligt Kina og Indien fører an, siger topchef Cees 't Hart i forbindelse med regnskabet for årets første kvartal.
Foto: Ida Guldbæk Arentsen.
Foto: Ida Guldbæk Arentsen.
AF RITZAU FINANS & JØRGEN RUDBECK

Af Carlsbergs tre regioner var den mest positive historie i første kvartal udviklingen i Asien, der for ikke mange år siden stod i skyggen af bryggeriets andre regioner, som den mindste, men nu er næststørste region og har overhalet region Østeuropa.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også