Carlsberg bliver på Facebook - probably...

Efter et internt møde, hvor det danske bryggeri overvejede sit forhold til Facebook, blev det besluttet at fortsætte med tilknytningen.
Foto: Carlsberg
Foto: Carlsberg
AF SØREN KRAGBALLE

Den danske bryggerigigant Carlsberg har besluttet at fortsætte med at bruge Facebook til sine digitale reklamesatsninger. Men bryggeriet vil holde et vågent øje med udviklingen og datasikkerheden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også