Arla jagter milepæl i Storbritannien

Arla UK satser på, at mærke­varer vil rykke dem fra at være stort set ukendte til at være blandt de ti største virksomheder i Storbritannien. Målet er at sælge mælkeprodukter under Arla-brandet for over tre mia. kr. om to år.
Foto: /ritzau/Jens Dresling/
Foto: /ritzau/Jens Dresling/

Arla skal være et stort og kendt brand med varer, som bruges i de fleste britiske hjem i 2020. Den målsætning er Thomas Pietrangeli, adm. direktør for Arla UK, hovedansvarlig for at gennemføre gennem øget salg af mærkevarer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også