FødevareWatch

Arla jagter milepæl i Storbritannien

Arla UK satser på, at mærke­varer vil rykke dem fra at være stort set ukendte til at være blandt de ti største virksomheder i Storbritannien. Målet er at sælge mælkeprodukter under Arla-brandet for over tre mia. kr. om to år.

Foto: /ritzau/Jens Dresling/

Arla skal være et stort og kendt brand med varer, som bruges i de fleste britiske hjem i 2020. Den målsætning er Thomas Pietrangeli, adm. direktør for Arla UK, hovedansvarlig for at gennemføre gennem øget salg af mærkevarer.

Det skriver Business.dk.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier