Spotify åbner sponsormuligheder for Tuborg

Boomet i antallet af live koncerter og musikfestivaler i Danmark har givet Tuborg nye sponsormuligheder. Takken for de nye sponsorater kan sendes til musiktjenester som Spotify og Itunes.
Foto: PR
Foto: PR

Tuborg og musik – det går hånd i hånd, og det har det gjort mere eller mindre, siden Carlsberg fik fingrene i den grønne konkurrent i 1970. Og sådan vil det fortsat være, fastslår Carlsbergs sponsorchef Peter Giacomello.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også