FødevareWatch

Arbejdsgiverformand om sin egen butikkædes kampagne: "De artikler er fuldstændig utilstedelige, misvisende og manipulerende."

Formanden for Brugsforeningernes Arbejdsgiverforening betegner et økologi-tema i Coop-bladet Samvirke som utilstedeligt, manipulerende og misvisende.

Coop vil gøre Danmark mere økologisk, men mange lokale brugsuddelere undsiger detailgigantens nye økologikampagne. | Foto: Mik Eskestad

"Jeg ønsker egentlig bare at drive en forretning, der sælger de varer, kunderne gerne vil købe. Vi skal ikke ende som en politisk bevægelse af smagsdommere, der skubber kunderne fra os og endda får dem til at boykotte vores butikker."

Torben Jensen, der er formand for Brugsforeningernes Arbejdsgiverforening, BA, er vred over den drejning Coops aktuelle økologi-kampagne har taget.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier