Arbejdsgiverformand om sin egen butikkædes kampagne: "De artikler er fuldstændig utilstedelige, misvisende og manipulerende."

Formanden for Brugsforeningernes Arbejdsgiverforening betegner et økologi-tema i Coop-bladet Samvirke som utilstedeligt, manipulerende og misvisende.
Coop vil gøre Danmark mere økologisk, men mange lokale brugsuddelere undsiger detailgigantens nye økologikampagne. | Foto: Mik Eskestad
Coop vil gøre Danmark mere økologisk, men mange lokale brugsuddelere undsiger detailgigantens nye økologikampagne. | Foto: Mik Eskestad
AF LARS ATTRUP

"Jeg ønsker egentlig bare at drive en forretning, der sælger de varer, kunderne gerne vil købe. Vi skal ikke ende som en politisk bevægelse af smagsdommere, der skubber kunderne fra os og endda får dem til at boykotte vores butikker."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også