Rema-chef forklarer: Derfor er vi bagud på butiksåbninger

I 2016 åbnede Rema 1000 14 nye butikker i Danmark. Målsætningen var 15-25. Det er tredje år i træk, at discountkæden ikke indfrier sit mål på området. Det er der flere gode grunde til, forklarer den danske direktør.
Henrik Burkal, adm. direktør for Rema 1000 Danmark A/S. | Foto: Martin Dam Kristensen
Henrik Burkal, adm. direktør for Rema 1000 Danmark A/S. | Foto: Martin Dam Kristensen

Rema 1000 åbnede i forhold til sin målsætning for få butikker i 2014, 2015 og 2016.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også