Store investeringer skal sikre Netto nye markedsandele

Discountkæden Netto har brugt store ressourcer på at lande en række centrale placeringer i Københavns nybyggede kvarterer. Samtidig varsler kæden renoveringer og nye butikker for et trecifret millionbeløb. Det skal sikre kæden nye markedsandele, forklarer direktør.
Foto: Finn Frandsen
Foto: Finn Frandsen

Netto Danmarks direktør Brian Seemann Broe har en glasklar opgave foran sig i 2017.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også