FødevareWatch

Netto intensiverer kampen om øko-kunderne

Netto smøger øko-ærmerne op. Skal kæden fastholde sin position som markedsleder målt på salg af økologiske fødevarer, skal der ske noget nyt i et detailmarked, hvor konkurrencen om forbrugernes øko-gunst bliver stadig mere intens, siger kædens direktør.

Foto: POLFOTO

På alt fra vin til kål, mælk, gulerødder og bøffer stiger salget af økologi i den danske dagligvarebranche.

Økologisk Landsforening melder, at der er behov for at seksdoble produktionen af økologisk frugt, fordoble produktionen af økologiske grøntsager, ligesom produktionen af økologisk mælk og kød skal øges i de kommende år.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier