I nyt italiensk madkoncept indtages maden og vinen i butikken

Flere stormagasiner og supermarkeder går i offensiven med spisesteder til forbrugerne. Et italiensk madkoncept, som har global succes, åbner nu i København.
Ifølge Coop Danmark kan det nye afdeling af Eataly i København blive model for fremtidens kombination af madmarked og spisesteder. | Foto: CARSTEN SNEJBJERG
Ifølge Coop Danmark kan det nye afdeling af Eataly i København blive model for fremtidens kombination af madmarked og spisesteder. | Foto: CARSTEN SNEJBJERG
AF JESPER OLESEN

Forbrugerne vil spise mere mad, mens de er på besøg i supermarkedet og stormagasinet. Derfor arbejdes der både globalt og her i landet hos forskellige kæder hårdt med at føre trenden ud i virkeligheden.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også