Bilka går i luften med egen YouTube-kanal

Supermarkedskæden Bilka vil have bedre fat i børnefamilierne og lancerer derfor, som den første detailkæde i Danmark, sin egen tv-kanal på YouTube.
Foto: Casper Dalhoff/Jyllands-Posten
Foto: Casper Dalhoff/Jyllands-Posten

Bilka vil gerne have fat i børnefamilierne, og derfor lancerer supermarkedskæden nu sin egen børne-tv kanal med underholdning og gode idéer til de små og deres forældre.

Det skriver Dansk Markedsføring.

"Vi tager nu Billie fra kun at optræde i Bilka og ind på YouTube, hvor vi ved, at både børnene og deres forældre også er," siger Bilkas marketingchef Alice Monberg med henvisning til Bilkas maskot 'Billie', som er omdrejningspunktet i Bilkas tv-indslag.

Det fremgår ikke, hvor mange kunder Bilka håber at tiltrække på den nye tv-kanal.

Coop dropper tv-reklamerne

Du har delt din cola, nu vil Tuborg have dig til at dele din øl

Per Bank: 2016 skal handle om Bilka

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også