Manglende planlægning får de unge til at fravælge online-dagligvarer

På trods af at generation Y er vokset op med internettet, så køber de i mindre grad dagligvarer på nettet end generationen lige over. Det skyldes impulsiv adfærd, lyder det fra direktør i Retail Institute Scandinavia.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

Med Nemlig.com, Osuma og Coop.dk Mad som spydspidser har onlinemarkedet for dagligvarer vokseværk, men det er vanskeligt at skabe momentum.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også