Coop går til angreb på generation Y og Z med Snapchat

Fakta-kæden lancerer en Snapchat-kampagne målrettet unge mennesker, der lige er flyttet hjemme fra. Belønningen for at bruge Faktas Snap-konto er en gratis flyt-selv-kasse med varer i.
Foto: Colourbox
Foto: Colourbox

De er karakteriseret ved at være født i en tid med en overflod af medier. De er opvokset med internettet som kammerat. Det gør dem omstillingsparate, overkritiske og langt mindre loyale overfor mærker og fællesskaber.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også