Ny bog: Dagligvarehandlen risikerer at misse fremtidens forbrugere

Direktør i analysehuset Retail Institute Scandinavia mener, at dansk dagligvarehandel misser at forstå og fange Generation Y som forbrugere. Det er nu, der skal handles, hvis kæderne vil have fat i fremtidens forbrugere, lyder opfordringen.
Foto: Sainsbury's/PR
Foto: Sainsbury's/PR

Lige nu er der en stor kløft mellem de unge og detailkæderne. Sådan lyder det i en ny bog af direktør i Retail Institute Scandinavia, Dorte Wimmer. I bogen bliver der sat fokus på Generation Y, og hvordan dansk dagligvare- og detailhandel kan blive bedre til at få fat i dem som forbrugere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også