Discountkæder moderniserer i kampen om forbrugerne

Mange discountkæder driver forretning med dundrende underskud, alligevel investeres der store summer i at modernisere butikkerne, og de fleste kæder planlægger endda at udvide butiksantallet.
Netto er den største discountkæde i Danmark målt på antallet af butikker. | Foto: /ritzau/Jan Dagø
Netto er den største discountkæde i Danmark målt på antallet af butikker. | Foto: /ritzau/Jan Dagø
AF MATHIES HVID TOFT

Længe har mantraet lydt: pris, pris, pris hos de danske forbrugere. Den tid kan meget vel være forbi, og det lander et nyt pres på landets over 1.500 discountbutikker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også