FødevareWatch

Valget er supermarkedernes nye salgstrick

Supermarkederne vil i stadig højere grad vise forbrugerne, at de har en holdning og tager stilling. Det gør de ved at foretage valg for forbrugeren. Seneste markante eksemplet er da supermarkederne i flæng, vendte tomlen nedad til buræg.

Irma er en af frontløberne herhjemm,når det gælder choice editing. | Foto: Rumle Skafte/Polfoto/Arkiv

Choice editing er blevet detailhandlens påfuglefjer, der skal lokke forbrugerne ind af skydedørerne.

Detailkæderne vil vise forbrugerne, at de har holdninger og foretager valg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier