Valget er supermarkedernes nye salgstrick

Supermarkederne vil i stadig højere grad vise forbrugerne, at de har en holdning og tager stilling. Det gør de ved at foretage valg for forbrugeren. Seneste markante eksemplet er da supermarkederne i flæng, vendte tomlen nedad til buræg.
Irma er en af frontløberne herhjemm,når det gælder choice editing. | Foto: Rumle Skafte/Polfoto/Arkiv
Irma er en af frontløberne herhjemm,når det gælder choice editing. | Foto: Rumle Skafte/Polfoto/Arkiv

Choice editing er blevet detailhandlens påfuglefjer, der skal lokke forbrugerne ind af skydedørerne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også