Coops nye onlinekunder - fra Irma-fruer til børnefamilier

Der er sket en massiv udvikling i typen af kunder, som handler på Coop.dk Mad. Senest har en kampagne på Linkedin åbnet op for singlerne med travle liv og fokus på karrieren.
Foto: Lars Krabbe/Polfoto
Foto: Lars Krabbe/Polfoto

Coop.dk blev født i irma.dk's gemakker. Det betød, at kunderne i onlinebutikken det første stykke tid var defineret af at være ressourcestærke med hang til pels og bøffer.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også