Med indmeldelsen har organisationen nu flere medlemmer, end den har haft de seneste 25 år, skriver DSK i en pressemeddelelse.
Circle K, er de gamle Statoil-butikker på tankstationerne, som blev skabt, efter at Couche-Tard overtog conveience-kæden.
Beslutningen er truffet, fordi tankstationskioskerne gerne vil øge fødevaresikkerheden i butikkerne.
"I forhold til vores strategiske arbejde med sundhed, sikkerhed og miljø er det naturligt for Circle K at udvide samarbejdet med DSK. Vi kan drage fordel af faglig rådgivning inden for bl.a. egenkontrol og andre sundheds- og sikkerhedsmæssige fokusområder," udtaler senioransvarlig for markedsudvikling i Circle K, Mette Uglebjerg, i meddelelsen.
Kæden håber også at samarbejdet vil kunne styrke selskabet i forhold til det erhvervspolitiske område, hvor DSK har stor erfaring.
Circle K-butikkerne er placeret på servicestationer i 17 lande rundt om i verden, oplyste Statoil i forbindelse med navneskiftet i september 2015.
Statoil-stationerne skifter navn
Canadisk detailkæmpe køber danske aktiviteter fra Shell
Nordamerikanske dagligvarekæder går sammen