Forbrugerne er vilde med supermarkedernes smarteste salgstrick

Samlemærker flytter markedsandele. Mere end halvdelen af danskerne samler på de klistrede mærker, der giver store rabatter på køb af glas, keramik, køkkenudstyr og oplevelser.
Samlemærker er blevet populære i den danske dagligvarehandel. | Foto: GREGERS TYCHO
Samlemærker er blevet populære i den danske dagligvarehandel. | Foto: GREGERS TYCHO
AF JENS ERIK RASMUSSEN

Samlemærker er på kort tid blevet supermarkernes smarteste salgstrick. Forbrugerne er vilde med at klistre sig til rabat på glas, keramik, køkkenudstyr og oplevelser.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter