Populære samlemærker flytter handel for millioner i supermarkeder

Samlemærker, guldmærker og børnekort er så populære, at det flytter omsætning for store tocifrede millionbeløb hos de danske dagligvarekæder. Forbrugerrådet Tænk er kritisk overfor konceptet, men forbrugerne er vilde med de klistrede mærker, og børnene samler dyre- og Disney-kort i stor stil. Kampagnerne trækker kunder til, og det øger omsætningen mærkbart.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Dagrofa overvejer ny købmandsstruktur
For abonnenter