FødevareWatch

"Det vil virkelig undre mig, hvis Coop ikke kommer med et godt resultat"

Mere fællesskab. Lokale madvarer. Masser af økologi. Og ingen storkapital til at snuppe overskuddet. Tidens trends giver Coop medvind – men så er der lige hængepartiet Fakta. Læs en detailkenders analyse af Coops 2015.

Foto: Magnus Møller/ritzau.

Det handler ikke længere om at have det største fladskærms-tv, men om fællesskab, økologi og sundhed. Krisen har efterladt danskerne med et nyt fokus, som passer perfekt ind i Coops forretningskoncept.

Spørgsmålet er, om det gode match afspejles i dagligvarekoncernens regnskab for 2015, som bliver præsenteret torsdag kl. 9.30.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier