Ny Fakta-chef vil tættere på supermarkederne

Den nye topchef for Fakta vil arbejde på at gøre kæden til en større del af Coops Madmanifest. Det betyder blandt andet flere stærke varekoncepter og mere økologi, lyder det fra Stina Glavind.

Faktas nye topchef, Stina Glavind, har en klar agenda for, hvordan kæden skal fortsætte sin udvikling med ny kvinde ved roret. Modernisering og nye varer lyder opskriften, hvor især sidstenævnte vil få stor opmærksomhed de kommende år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også