FødevareWatch

Nemlig.com går ind i priskrig på dagligvarer med prismatch

Ifølge adm. direktør Stefan Plenge skal initiativerne forstås som en måde, hvorpå onlineplatformen kan forbedre sin position i kampen om de billigste dagligvarer.

Foto: Thomas Borberg

Indkøbsplatformen Nemlig.com vil være danskernes foretrukne onlinesupermarked med de billigste priser på daglig- og fødevarer.

Derfor går onlineplatformen nu ind i kampen om de billigste dagligvarer og lancerer en omfattende kampagne, der vil prismatche mere end 1800 dagligvarer med detailkæden Rema 1000 for at tilbyde lave priser på basisvarer, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Seafood Danmark holder døren åben for opkøb

Norsk ejer har udstukket ambitiøs vækstkurs for hele koncernen, der samtidig skal strømlines mere, og det danske milliardselskab skal med på farten. Målsætningen er at vokse med både organisk vækst og opkøb som en del af planen, fortæller bestyrelsesformand.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier