FødevareWatch

Netbutik vokser på salg af nødder og tørret frugt i 18 europæiske lande

Tyske Koro rykkede sidste år ind på otte nye markeder, og netbutikken, der nu sælger madvarer i 18 europæiske lande, går efter at blive kontinentets førende fødevarevirksomhed.

Constantinos Calios, medstifter af Koro. | Foto: Koro

På lidt under halvandet år har den tyske netbutik for fødevarer Koro udvidet til 10 nye lande, herunder det danske marked. Ambitionerne i netbutikken, der havde en omsætning på 62 mio. euro sidste år, fejler da heller ikke noget. Koro har nemlig som erklæret mål at blive Europas førende fødevarevirksomhed.

Ved at udlicitere bl.a. virksomhedens forsendelse til partnere er Koro nået ned på at kunne åbne på et nyt EU-marked inden for tre måneder i gennemsnit, fortæller driftschef Florian Schwenkert i en meddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ny rejeformand: Målet er at blive undværlig

PORTRÆT: Royal Greenlands nye bestyrelsesformand, Maliina Abelsen, bryder sig ikke om at drifte, men lever til gengæld for udvikling. Og så har hun aldrig haft nogen plan for sin karriere, men i stedet bare sprunget ud i tingene, når hun ikke har kunnet lade være.

Topchef forventer blød landing oven på rekordpriser

Omstændighederne er anderledes i dag med de rekordhøje mælkepriser end ved tidligere ekstraordinære opsving. Den buldrende inflation holder hånden under en voldsom opbremsning, vurderer mejerichef i Arla Foods.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier