Aldi skærper profilen overfor kunderne

Ny reklamekampagne skal hive endnu flere kunder ind i Aldi og fylde kurvene mere op for at understøtte kædens vækstplaner i Danmark.
Foto: PR
Foto: PR

Danskerne skal lære Aldi endnu bedre at kende og i højere grad fristes til at handle i discountkædens butikker. Aldi er i gang med at udvide butiksantallet fra 185 til 250 og derfor sætter kæden nu gang i ny markedsføring under titlen "Kom hjem med mere". Det fortæller Aldi i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter