Anima lancerer ny kyllingekampagne rettet mod Rema 1000

Organisationen Anima vil igen have forbrugernes opmærksomhed rettet mod supermarkedernes salg af de såkaldte turbokyllinger. Det sker med en stor kampagne, der igen retter søgelyset mod Rema 1000, hvor man som i efteråret er ærgerlige.
Foto: Anima / PR
Foto: Anima / PR

Med 200 plakater fordelt i 40 byer rundt i hele landet og 18 helsides-annoncer i dagblade som Politiken, Fyens Stiftstidende, Århus Stiftstidende, JydskeVestkysten og Nordjyske vil dyrevelfærdsorganisationen Anima igen have opmærksomhed om sin kamp mod salg af turbokyllinger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også