FødevareWatch

Organisation skyder på Rema med annoncer og demonstrationer

Dyrevelfærdsorganisationen Anima retter i avisannoncer og demonstrationer skytset mod Rema 1000, som man ikke mener gør nok for at udfase kritiseret kyllingerace. I Rema 1000 vil man ikke "sætte deadline på for at gøre Anima glade."

Foto fra Animas kampagne. Foto: PR / Anima

Krigen om de hurtigtvoksende kyllinger og udfasningen af samme går nu ind i endnu en hidsig runde.

I en ny kampagne i landets dagblade, på de sociale medier og gennem demonstrationer vil dyrevelfærdsorganisationen Anima forsøge at lægge pres på Rema 1000, så de ligesom andre kæder tager stilling til, hvornår det skal være slut med salg af de såkaldte turbokyllinger.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier