Rekom-chef har fokus rettet mod at få styr på kerneforretningen

Et offensivt såvel som presset pandemiår betyder nu, at der nu skal bruges tid på at stabilisere Nordens største nattelivskoncern. Når skaden er gjort op, må man se, hvilke muligheder der er for at udvide, lyder det fra Adam Falbert.
"Jeg synes, at vi har været rimelig offensive til trods for, at der har været corona," siger adm. direktør i Rekom Group, Adam Falbert. (ARKIV) | Foto: Peter Hove Olesen
"Jeg synes, at vi har været rimelig offensive til trods for, at der har været corona," siger adm. direktør i Rekom Group, Adam Falbert. (ARKIV) | Foto: Peter Hove Olesen

Efter en pandemi og opkøbstogter i Storbritannien og Norden skal 2021 sikre ro i det danske nattelivsimperium.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter