Detailkæder nøler med synliggørelse af private label-leverandører

Samtlige detailkæder oplyste sidste år, at det var slut med anonymitet på egne mærker. Emballageskift og trodsige producenter står dog i vejen for det endelige skift.
Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier
Foto: Anine Holmelund Frandsen/Watch Medier

Der er fortsat producenter, der ikke fremstår med navn på detailkædernes private label-produkter. Det viser en rundspørge fra FødevareWatch blandt de mest markante detailspillere i Danmark.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter