Netto-direktør om lukket tjeneste: Indsatsen skal koncentreres

Salling Groups øvrige onlinesatsninger skal stå i stedet for Fillop, der bliver droppet efter et enkelt år. Lancering af Føtex-hjemmelevering skal lede til genansættelse af de fyrede, håber direktør.
Foto: PR / Salling Group
Foto: PR / Salling Group

Ambitionerne var store, da Nettos abonnementservice Fillop gik i luften i efteråret 2019. Her var målsætningen, at servicen skulle sætte sig på 35 pct. af det danske onlinemarked med flere kæder fra Salling Group.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også