FødevareWatch

Coops onlineforretning udgør "nærmest ingenting"

Salget af onlinevarer skal fordobles, før den del kaster overskud af sig i Coop. Coronakrisen kan lede til gennembrud, men "det koster lærepenge at gå i front," siger topchef Peter Høgsted, der ikke venter overskud i nærmeste fremtid.

Foto: COOP/Henrik Frydkjær

Coops nethandel med dagligvarer er ifølge koncernen tredoblet under coronakrisen, og Coop har været nødt til at ansætte 50 nye medarbejdere og indføre nathold for at følge med efterspørgslen.

Alligevel mener Peter Høgsted, der er topchef i Coop, at der stadig er lang vej til, at onlinevæksten for alvor sætter spor i regnskabet.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier