FødevareWatch

Coop vil øge salget af danske varer med 5 milliarder kroner

I et forsøg på at hjælpe Danmark godt ud på den anden side af corona-krisen præsenterer Coop en genstartsplan, der giver danske producenter lettere adgang til koncernens private label-brands.

Foto: Miriam Dalsgaard/Ritzau Scanpix

Har man åbnet et dagblad i den seneste måned, har det ikke været til at komme uden om de mange annoncer, som Coop har kørt med rød kant.

I annoncerne har koncernen efterspurgt løsninger på, hvordan landet igen kan genstartes, når corona-pandemiens tag igen bliver løsere, og det afføder nu en dedikeret målsætning, som Coop lægger frem i forbindelse med regnskabet for 2019.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier