Rema 1000 begynder at oplyse navne på private label-leverandører

Under radaren har discountkæden Rema 1000 besluttet sig for at begynde at offentliggøre navne på sine private label-leverandører med mærker på hver enkelt vare direkte på emballagen.
Foto: Linda Johansen
Foto: Linda Johansen

Flere og flere kunder henvender sig til Rema 1000 i Danmark for at høre, hvor kædens forskellige private label-produkter kommer fra. Forbrugernes stigende interesse har nu fået Rema 1000 til at begynde at oplyse om hver enkelt leverandør direkte på produkternes emballage.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Photo: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter