FødevareWatch

Undersøgelse: Detailkæder kan vinde de unges gunst med onlinehandel

En række detailkæder har i år åbnet for at handle deres varer online. Det kan vise sig afgørende for at nå den unge generation, viser undersøgelse.

Foto: PR / Salling Group

Tirsdag gik Salling Group ud med dets nyeste tiltag i segmentet for onlinehandel med dagligvarer. Her skal Netto gennem tjenesten Fillop leverer dagligvarer til hjemmet gennem abonnement.

Dermed falder kæden i konkurrence med andre onlineleverandører af dagligvarer som Nemlig.com og Coop Mad. Og netop det at være til stede digitalt kan være afgørende, hvis man vil have unge forbrugere i butikken.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier