FødevareWatch

Sallings onlinesats skal rulle i takt med Netto 3.0

Midt imellem de fysiske butikker, måltidskasserne fra Skagenfood og click & collect-løsningen fra Bilka mener man i Salling Group, at der er plads til millionsatsningen Fillop. Nettos kommercielle direktør fortæller her, hvordan konceptet passer sammen med investeringer i de mere end 500 Netto-butikker.

Martin Hasgard Olesen, kommerciel direktør i Netto Danmark Foto: PR / Salling Group

Log ind for at læse artikler

Velkommen til FødevareWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv FødevareWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier