Sallings onlinesats skal rulle i takt med Netto 3.0

Midt imellem de fysiske butikker, måltidskasserne fra Skagenfood og click & collect-løsningen fra Bilka mener man i Salling Group, at der er plads til millionsatsningen Fillop. Nettos kommercielle direktør fortæller her, hvordan konceptet passer sammen med investeringer i de mere end 500 Netto-butikker.
Martin Hasgard Olesen, kommerciel direktør i Netto Danmark | Foto: PR / Salling Group
Martin Hasgard Olesen, kommerciel direktør i Netto Danmark | Foto: PR / Salling Group

Der er nogenlunde lige så mange indgange til markedet for dagligvarehandel på nettet, som der er detailkoncerner og kæder. I både Coop og i Salling Group forsøger man at få nye onlineinitiativer til at passe sammen med de mange store og dyre investeringer, som man stadig ruller ind i gennem glasdørene i de fysiske butikker, og det seneste Fillop-koncept under Netto er endnu en manifestation bygget op omkring både-og.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter