FødevareWatch

112 år gammel Irma-pige støves af

Som del af større transformation af Irma-kæden er turen nu kommet til ikonet Irma-pigen, der sammen med resten af kædens visuelle identitet bliver frisket op.

Irma-pigen vækkes ofte til live i form af blandt andet kor, der optræder i blå kjoler. I fremtiden kan korets gevandter have flere forskellige farver.

Den efterhånden 112 år gamle Irma-pige har gennem tiden spillet en meget stor rolle for storbykæden, der i dag tæller omkring 70 butikker i og omkring København.

Den blå Irma-pige har været anvendt på skilte, poser, bannere og emballager gennem årtier, men som del af en større forandringsproces i kæden, hvor man frem mod 2022 vil iscenesætte det urbane Irma, bliver hun nu også frisket op.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier