FødevareWatch

112 år gammel Irma-pige støves af

Som del af større transformation af Irma-kæden er turen nu kommet til ikonet Irma-pigen, der sammen med resten af kædens visuelle identitet bliver frisket op.

Irma-pigen vækkes ofte til live i form af blandt andet kor, der optræder i blå kjoler. I fremtiden kan korets gevandter have flere forskellige farver.

Den efterhånden 112 år gamle Irma-pige har gennem tiden spillet en meget stor rolle for storbykæden, der i dag tæller omkring 70 butikker i og omkring København.

Den blå Irma-pige har været anvendt på skilte, poser, bannere og emballager gennem årtier, men som del af en større forandringsproces i kæden, hvor man frem mod 2022 vil iscenesætte det urbane Irma, bliver hun nu også frisket op.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Ketchupeffekt redder resultatet hos kæmpen Euro Cater

Den nordjyske Euro Cater-koncern, der omsætter for over 8 mia. kr., har igen haft et svært og coronapåvirket regnskabsår. Samlet blev det dog til et positivt resultat i et år, hvor store nedgange blev afløst af store opture, siger økonomidirektør.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier