FødevareWatch

Nye koncepter og 200 nye varer har kurs mod Irmas hylder

Efter et års indkøring har Irmas femårsplan bevæget sig ind i eksekveringens år. I år skal der 200 nye produkter på hylderne, og mere end 150 convenienceprodukter bliver samlet i et koncept, fortæller kædedirektør.

Foto: PR/Irma

Der er mange bolde i luften hos detailkæden Irma, der for godt et år siden præsenterede sin nye strategi frem mod 2023.

Med fokus på den urbane forbruger i storbyen har kædechef Søren Steffensen og resten af Coop-kæden fundet en formel for, hvordan den gamle kæde og de omkring 70 butikker igen skal kunne skille sig ud i konkurrence med nyere koncepter fra Meny og Føtex Food.

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Relaterede

Seneste nyt

Fødevarejob

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra Watch Medier