FødevareWatch

Remas onlineløsning skal holde liv i lokale butikker

I kraft af den fortsatte Rema 1000-ekspansion bliver onlineløsningen Vigo, som siden 2016 har fungeret i samspil med kædens butikker, stadig stærkere og mere relevant, siger direktør.

Foto: PR/VIGO

Som de første og hidtil eneste er onlinevirksomheden og appen Vigo hoppet med ombord på Arlas lancering af sit Click & Cook-initiativ, hvor brugerne af opskriftsuniverset under Karolines Køkken kan gå direkte fra opskrift til indkøbskurv.

Det var ifølge Vigo-direktør Jesper Bove-Nielsen en "no brainer" at sige ja tak til muligheden for at få bundet Rema 1000’s onlinearbejde sammen med Arlas opskriftshjemmeside.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Højere omkostninger rammer Danish Crown på indtjeningen i halvåret

Halvårsregnskabet for kødkoncernen viser fremgang på toplinjen, mens indtjeningen falder som følge af dyrere energi, transport og emballage. Salgsfokus er rettet på omstilling væk fra Kina og mere afsætning i Europa og markeder som USA og Japan. Fokus på flere plantebaserede produkter.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier