
Danskerne vælger i stigende grad at købe togbilletterne på nettet, og det sætter spor i antallet af varer, der langes over disken i de 62 kiosker, som DSB-selskabet Kort & Godt A/S driver.
Af et netop offentliggjort regnskab fremgår det, at Kort & Godt A/S i 2018 måtte se omsætningen dale med 24 mio. kr. til samlet 893 mio. kr. primært som følge af lukningen af fire kiosker, der samlet bidrog med en omsætning på 20 mio. kr. Det er første gang i en periode på fem år, at omsætningen kommer ned under 900 mio. kr. Tilbage i 2014 omsatte selskabet for 943 mio. kr.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app